Team

TEAM

 

Lora Stokkel – Oprichter en Eigenaar

Leuk dat je dit leest! Zonder dat ik het wist, was ik zo’n 4 jaar geleden een micro-influencer. Ik had 5.000 volgers op Instagram en zag dit als een leuke kans om bedrijven te benaderen voor gratis producten in ruil voor exposure. Ik kreeg toen regelmatig producten toegestuurd en postte dit vervolgens op mijn social media.

 

De bedrijven waar ik een samenwerking mee had gaven aan erg tevreden te zijn omdat ze een stijging zagen in hun verkopen wanneer ik weer iets over hen had gepost. Echter kostte het mij veel tijd om bedrijven te benaderen en ging ik opzoek of hier een platform voor was. Waardoor ik gemakkelijk leuke samenwerkingen aan kon gaan. Een platform kon ik toen niet vinden en besloot om dit zelf op te richten. Een geautomatiseerd platform is een micro-influencer marketing bureau genaamd Onfluence geworden, omdat ik meer geloof in een persoonlijke aanpak.

Nathalie Kemna – Project Manager

Toen Lora en ik samen kwamen wisten wij direct dat dit een goede match was! Als online influencer weet ik precies hoe het aan deze kant eraan toe gaat, weet ik hoe ik een goede influencer kan herkennen en hoe je het best met hen te werk kan gaan. Ik kijk graag samen met het bedrijf hoe we een campagne kunnen aanpakken en hoe we het best influencers kunnen inzetten om zo de beste resultaten te behalen.

 

Als Project Manager bij Onfluence zorg ik ervoor dat de campagne goed verloopt en ben ik tijdens dit traject het aanspreekpunt voor zowel de influencers als klant. Samen met Lora zorg ik ervoor dat er een kwalitatief goede campagne online komt en streven we ernaar om de gestelde doelstellingen te bereiken.

Onfluence

Onfluence is een Influencer Marketing bureau dat influencer marketing campagnes opzet voor bedrijven/merken. Wij zorgen ervoor dat bedrijven hun online naamsbekendheid kunnen vergroten via invloedrijke mensen op social media.

 

Voordelen voor bedrijven:

Wij nemen veel werk uit handen en leveren kwalitatieve influencers om de campagne tot een hoger niveau te brengen. De dienst van Onfluence bestaat uit de volgende stappen:

  • Doelgroeponderzoek
  • Briefing opstellen
  • Influencermanagement
  • Resultatenrapport opstellen
  • Campagne reflecteren