Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen van bedrijven:

 

Waarom werken jullie alleen met abonnementen?

Om de campagne zo effectief mogelijk te maken is het van belang om dit in een abonnementsvorm te doen. De eerste maand zetten we verschillende soorten micro-influencers in. Na de eerste maand analyseren we welke micro-influencers het beste werken voor jullie bedrijf, hier kunnen we de andere maanden op inspelen. Ook kunnen we tijdens de campagne bijsturen om een zo goed mogelijk resultaat te behalen.

Ook is het effectiever om je product of dienst vaker onder de aandacht te brengen bij je doelgroep.

 

Hoe kunnen we meten hoeveel effect de campagne heeft gehad?

Per micro-influencer maken we een link aan die zij bij de content plaatsen. Zo kunnen we meten hoeveel mensen er op de website is gekomen via deze link. Ook maken we voor jullie per micro-influencer een link aan die jullie kunnen verwerken in jullie Google Analytics, zo kan er geanalyseerd worden hoeveel bezoekers en verkopen er per micro-influencer is uitkomen.

 

Veelgestelde vragen van micro-influencers:

 

Vanaf hoeveel volgers kan ik mij aanmelden?

Je kunt je aanmelden als je op minimaal één account 5.000 volgers/connecties/vrienden/abonnees hebt. Maar wanneer je een hoge engagement hebt en net niet aan de 5.000 komt, kan je je ook gewoon aanmelden.

 

Hoe weet ik wanneer er een nieuwe samenwerking is?

Op de website heb je aangegeven in welke categorieën je geïnteresseerd bent. Wanneer een bedrijf in die categorie micro-influencers zoekt, ontvang je hier een mail van met daarin informatie over de samenwerking. Als deze samenwerking jou aanspreekt kun je hierop reageren, wanneer de samenwerking niet relevant is of als je niet geïnteresseerd bent, hoef je niks te doen.

 

Heb je zelf nog vragen? Mail gerust je vraag naar: info@onfluence.nl.